31 December 2010

CONTEST NAK MENANG BLOG HEADER MAKEOVER

Salam korang, entry kali ni aku nak ckp, ini contest ke2, ye baru kedua yg aku join ye. Tajuknye spt kat atas tu dan disediakan khas oleh http://cicakdanlelabah.blogspot.com/ . Kalo korang berminat, masih ada masa 1 hari yakni arini...sorila aku pun baru perasan contest ni...cepat2...

aku tag kepada : bongsu de lale dan pyka rahmat


Sebab kenapa, mengapa dan bagaimana aku nak masuk contest ni sbb tajuknyer tu...leh dapat full makeover blog ni ooooo, dgn erti kate lain, bg blogger yg baru blaja mcm aku ni dan sgt cetek ilmu blog memblog ni, mmg eleok sgt la aku join contest ni. Bile tgk n tertengok blog org lain, timbul perasaan takjub sampai terbeliak mata aku sbb cantik punye psl, heran sgt mcmmane kepandaian dorang leh sampai ke tahap tu, ooo mungkin kegeniusan aku ni bkn dlm bidang ini so aku akur saje la (kegeniusan??? oppss pakar bahase mengatakan "itu salah la fareha!", ok sorry my bad).

ape tak cukup sebab lg? huhu, korang tgkla tahap kecantikan blog aku ni, adakah memuaskan? ohh aku menggelengkan kepala lagi, bkn tak bersyukur dgn ape yg dah aku wat tapiii kalo dpt yg lagi canggih, ceria dan boleh menarik perhatian Honeykoyuki, Hanis Zalikha, Irene Nadia Marcellow dan plg penting cik cicak dan lelabah (penting tuhh) pun sudah memadai bg aku, wahhh cita2 sgt menggunung tak padan ngan org huhuhu, berangan je tak salahkan, so wahai penaja rancangan cik cicak dan lelabah, bolehla kiranya mendapat kemenangan huhuhu (tak main bodek haaaa), ok la kengkawan, itu je nak citer psl blog ni, tak tau nak merepek ape lg...as usual, menang kalah adat pertandingan dan aku tak kisah dgn sume tu asalkan dpt menambah kenalan sudahhhh....tq

4 org pengomen

January 1, 2011 at 7:21 AM

good luck tau....

January 1, 2011 at 8:24 AM

terime kasih chegu abbas, cayuk cayuk !!

January 1, 2011 at 3:22 PM

hi fareha hehe! thanks for joining my contest dear.. good luck k! :D

January 1, 2011 at 11:29 PM

tq cik penganjur huhuhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...