20 October 2010

oh my baby...



Salam kengkawan yang budiman, aku nak story ni, sebelum tu masa tepat pukul 10.12 mlm sambil menyaksikan bola separuh akhir pertama kelantan vs kedah (tak gol2 dr td, cube teka aku sokong saper? hehe), dlm keadaan tidak sihat aku telah menguatkan diri untuk bercerita...td masa ambik si kecik hakimi dr umah pengasuh, punye la aku tekezut tgk mata belah kanannya...oh tidak anak aku cedera lagi????....akak pengasuh tu mcm gabra nak citer kat aku, lalu aku pun berkata, relax kak citer satu2...rupanya anak teruna aku tu jatuh sebab panjat kaki buaian....buas sungguh anak aku sorang ni...takperla kak, nak buat mcm mana dah jadi pun...nanti aku upload gambarnya ek, skang dah lewat aku mls nak cari usb n bukak memory card telefon....ok la, wa nak end story ni..nak samb tgk bola....cepat la baik selsema ku ini....





Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...