19 November 2011

Teaser - 2 Job Dinner hari ini

Salam, selamat malam semua. Teaser la sangatkan, padahal takda letak gambar pun huhuhu. Entry malam ini bertujuan nak beritahu sedikit saja tentang 2 job makeup hari ini.

Sebenarnya mengejut, malam tadi dapat call dari kak sakdiah nak makeup dinner. Siap bertema masquerade lagi, lepas tu tengahari tadi ada sorang lagi adik ni sms kata nak makeup dinner juga. Rezeki Allah takkan nak tolak kan, kebetulan aku free hari ini alhamdulillah.

Kedua-dua talent hari ini sangat sporting, dan paling penting dorang berpuas hati dengan hasilnya. Aku betul-betul puas dapat makeup mereka berdua. Ermmm nak cerita lebih-lebih macam tak best pulakkan, tunggu nanti aku wujudkan entry bagi setiap seorang talent ini ok, aku post siap dengan gambar lagi. Akan tetapi diberitahu awal gambar agak kurang memuaskan kerana aku snap pakai handphone je, kamerawoman tak datang hari ni jadi kena lah berdikari ahaks. Ok-oklah nak tengok dua keping gambar yang paling tak sempurna. Gambar-gambar lain nanti ok, kalau nak tengok cepat haaaa kat fb akakkkkk dah upload dik nun.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...