21 October 2011

Tarikh kelas ditunda kerana Raya Haji

Salam, selamat petang semua. Ada satu pengumuman nak dibuat. Sebenarnya dan sejujurnya aku terlupa bahawasanya Hari Raya Aidiladha jatuh pada 06 November. Ingat tak pada banner dibawah? Jom tengok.


Boleh pula aku terlupa, maka dengan itu aku menangguh eh tak naklah menangguh tapi menunda tarikh Kelas Solekan Peribadi pada 05 November tersebut kepada satu tarikh yang akan diberitahu kelak. Diulang, tarikh DITUNDA ya kawan-kawan. Harap maaf dan sorry sekali lagi.

3 org pengomen

October 21, 2011 at 4:52 PM

salam..wah kelas makeup..teringin jgk nk belajar walaupun tak pernah make up tp jauh la pulak.. ^__^

October 28, 2011 at 10:32 AM

Salam k fareha.. mcm mane akk dpt kartun muslimah yg comei2 tu? akk wat sendri ker? cantik sgt lah.. bleh kongc x dpt kat mane? hehee..

October 28, 2011 at 10:39 AM

yana : takpe nnti turun kl bole join :)

nilam : doll yg comel tu akak tempah dr whitey mommy, begitu juga nnti blog yang sedang diuabh suai...search je nama whitey mommy..hasilnya mmg terbaik

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...