21 October 2011

Koleksi terbaru barangan makeup

Salam semua, ok sebenarnya nak share sesuatu ni. Cita-cita untuk menambah koleksi barangan makeup berjenama baru bermula. Ini bukan bermakna naturactor dan yang sedia ada ini aku tinggalkan. Ini koleksi tambahan dan yang terkini yang akan mula aku kumpul untuk di tepek ke muka customer.


Hari ini alhamdulillah aku dapat beli banyak ni sahaja, kalau ikut hati mau botak kepala hik hik. Khas untuk semua customer, mulai esok anda akan di touchup dengan barangan ini juga. Jika cita-cita tercapai untuk mengumpul koleksi sebanyak mungkin hingga hujung tahun ini, maka dengan itu ongkos upah turut berubah. Tetapi insyaallah, harga tetap yang berpatutan dan mampu bayar huhuhu. Nak tahu barang apa?.


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v


v




Photobucket



Photobucket


Apa tunggu lagi, selain service makeup dengan harga murah korang akan di touchup juga dengan barangan MAC ini. Original ya dari Mid Valley hik hik. Ya dari putrajaya ke Mid Valley semata-mata untuk ini. Terima kasih pada yang tukang bawa. Sifu i lagi banyak beli u huhuhuhu, terbeliak biji mata aku tengok total barang yang dia beli.


oklah kawan-kawan, aku nak offline makan KFC yang encik suami tinggalkan tadi. Mencekik dengan si gendut sambil menikmati hujan yang turun kat luar tu. Wah romantica de amor, i like :).

2 org pengomen

October 21, 2011 at 6:09 PM

wuargh!!!!teringinnye nak dimake-up dgn produk MAC...hahaha....takpe la tak pandai make-up pun...hehehe....semoga bznz akak sukses slalu ^_^

October 21, 2011 at 7:37 PM

sikit sikit dulu. lama lama nanti banyak lah tu :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...