10 October 2011

Makeup Dinner a.k.a Makan Malam

Salam semua, aduhai baru dapat update utk hari ini. Si gendut ikut pergi office jadi tak boleh nak bersenang lenang update blog. huhuhu. Hanya short update, aku tiada idea lagi ni. Penat semalam masih terasa ecehhh poyoss.

Ok, aku nak bagitahu harga terhebat abad ini hik hik, tolonglah percaya walaupun sedikit ye. Aku nak promosi harga makeup untuk Dinner atau erti kata lain makan malam, tak kiralah dinner dengan husband tercinta ke atau kekasih. Aku hanya charge RM50. Tetapi jika solekan dilakukan ditempat anda, aku charge perjalanan ok. Hanya sekitar putrajaya FREE Of CHARGE.

Jikalau berminat ingin menggunakan service makeup ku ini boleh terus contact aku di 019-3944695. Mungkin kelas solekan peribadi akan datang akan dilangsungkan pada 22 Oktober 2011. Ada sesiapa yang berminat nak join?. Baru cadangan ok.



Photobucket

2 org pengomen

October 10, 2011 at 4:14 PM

wahh cnteknya...even xde prubahan sangat..

October 10, 2011 at 4:36 PM

cantek, bseri2 gitew

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...