06 September 2011

Dialah pemenang Pencarian Follower Aidilfitri Bertuah itu

Salam selamat pagi semua. Ya ternyata aku sudah mula kerja hari ini. Aduhai aku terdatang awal punya semangat nak kerja lalalalala, dan pekerja cemerlang seperti aku sampai opis terus online blog haha, baguskan, don't follow me ok. Tujuan yang utama post entry pepagi buta ini adalah untuk mengumumkan pemenang Pencarian Follower Aidilfitri Bertuah yang baru tamat semalam. Aku telah memilih tadaaaa..... Awek Retro, beliah adalah seperti banner di bawah, boleh klik banner untuk lebih mengenali beliau.

Seperti yang diberitahu pemenang akan di review blognya macam iklan percuma gitu. Ok sebenarnya aku malas nak citer lebey kang korang tak masuk pula blog dia. Jomlah ramai-ramai menambah kenalan dan berkenalan dengan beliau. Banyak juga gambar, yang bestnya ada resepi you all's. Untuk mereka yang kurang kemahiran memasak boleh tryla resepi simple dia dulu ek.

Ok itu je untuk pagi ni, aku nak cari sumber makanan yang boleh didaoati di presint 4 ni. Macam dah kebulur sebulan tak makan kat opis huhuhu. Sebelum tu, semalam aku tengah bosan tahap cipankan, so aku snap gambar setelah mekap diri sendiri. Agak menjengkelkan juga la lol, tapi apa boleh buat terima saje dengan redha hahahaha.

1 org pengomen

September 6, 2011 at 10:13 AM

cafe banyak tutup...huhuuu...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...