05 September 2011

Pemilihan Follower Aidilfitri sedang dijalankan

Salam, ok entry kedua untuk hari ini. Seperti yang telah pun aku umumkan entry sebelum ini, pencarian follower aidilfitri bertuah telah pun sampai pada tarikh tamatnya. Maka sekarang ini pemilihan sedang dijalankan untuk menentukan siapa yang bertuah tu.

Aku bersyukur ada juga yang nak join. Peserta hanya ada 4 orang, jadilahkan daripada takda. Siapakah peserta yang sangat rajin itu?. ok jom klik nama setiap peserta untuk lihat apa yang dorang tulis dalam entry pencarian ini. Nama peserta adalah seperti berikut ASHIKIN KAMAL, AWEK RETRO, CIK WUNNY, dan BUDAK KACAMATA. Terima kasih di atas penyertaan *__* .

Siapa pula yang bakal di pilih? Esok aku akan umumkan ok. Diharap bersabar ya. Lepas korang tengok setiap entry peserta, bolelah kiranya menghantarkan pendapat dalam komen untuk siapakah yang layak untuk menang. Mungkin akn membantu aku juga. oklah sorry takda gambar yang nak diselit.

1 org pengomen

September 5, 2011 at 3:17 PM

betul2.. dari takde kan..

psstt: terus lupa nak join gara2 sibuk nak raya.. :(

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...