08 September 2011

Pembelian dibuka semula hari ini | Restock

Salam semua dan selamat pagi. Ok hari ini malas nak taip panjang boleh tak huhuhu. Aku nak buat pengumuman bahawasanya pembelian barangan mekeup telah dibuka semula hari ini, kepada yang berminat boleh contact aku ye. Aku nak promosi 3 perkara pagi ini, sila lihat di bawah.


Personal Brush 7 pcs - RM25


Personal Brush 12 pcs - RM35



Benefit Stay / Make Up Base - RM30





Semua harga bagi setiap barangan belum termasuk postage/kos penghantaran ye kawan-kawan. Kalau nak milikinya sendiri senang sahaja, klik pages barang mekap di atas, ikut step yang tertulis :). Untuk barang-barang yang telah ditulis 'out of stock' tidak boleh di order lagi tau sebab memang dah habis dan tak restock lagi.


p/s: Kelas Solekan Peribadi hanya tinggal 2 hari untuk booking, lepas ni nak tunda jika tiada penyertaan.

3 org pengomen

September 9, 2011 at 12:56 AM

Kak, saya nak Personal Brush 12 pcs - RM35

macama ya nak beli? boleh dapat on the date 12.11.11 tak by hand?

September 9, 2011 at 9:03 AM

boleh dear..nnti nak dkt tarikh mekap tu ingatkan akak psl brush ni ok dear :)

September 9, 2011 at 9:29 PM

ok kak..

nanti saya sms kak for reminder ya..

thanks akak.. =)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...