08 September 2011

Harga service make up telah pun diterperincikan :D

Salam semua, hai muncul lagi entry baru. Bukan apa, ada member membebel kat aku dia kata tak faham harga mekap yang aku letak. Jadinya aku update yang baru dan ada perubahan sedikit tetapi kali ini lebih terperinci dan mudah difahami. Jangan risau ya, harga memang super murah dan terbaik untuk korang semua. Memerlukan service mekap aku, boleh roger aku ok :).

Photobucket

5 org pengomen

September 8, 2011 at 11:33 AM

wow insyaAllah leh cuba mekap...hehe....

September 8, 2011 at 11:54 AM

surely after di make-up kan oleh sis nnt, the face will be so different like before..hehe..hasilnya pun pasti lebih bagus kan :))

September 8, 2011 at 12:05 PM

azlina : roger je ok :)

farra arisha: insyaallah...akak lakukan yang terbaik

September 9, 2011 at 12:54 AM

Salam kak..

Saya Shahirah yg sms akak utk 12.11.11 di taman botani..

Saya rasa mekap photoshoot saya lebih kepada outdoor bukan post wedding.. so, mungkin harganya RM80.. atau mcmana?

September 9, 2011 at 9:03 AM

wanitamustanir : ooo bkn pre-wedding ek? ok kalau camtu rm80 la :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...