27 September 2011

Aku masih setia dengannya!

Salam, biar apa pun aku tetap pecinta yang setia. Ecehh mukadimah dan sebut pasal cinta. Ok aku memang pecinta kepada encik suami dan kepada anak bujang ku, dan aku juga akan tetap setia dengan naturactor. Laaa ingatkan apa tadi huhuhu. Memanglah naturactor tak ada nama gah macam mac atau krayolan tapi aku tetap suka.

Korang?. Tak pernah cuba lagi? rugila..apa kata cuba dulu sekali pakai, hasil hampir sama macam pakai yang jenama, buat apa nak bayar lebih untuk hasil yang lebih kurang samakan. Oh lupa branded katanya. Eh aku tak kata aku anti pada mac dan krayolan tau. Aku akan cuba juga nanti. Ok dah macam duta naturactor ye, tidak aku tidak dibayar pun. Nak tunjuk kan yang naturactor ni memang terbaik ayat kena kencangla sikit huhuhuhu.

Ok itu aje, apa yang aku merepek petang-petang ni, idea takda. Bosan asyik mekap diri sendiri. Siapa yang sudi jadi model sila angkat tangan huhuhuhu.

1 org pengomen

September 27, 2011 at 3:17 PM

Oh banyak jugak tengok orang review pasal ni. tapi tataw nak beli dkt mana :O

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...