19 September 2011

Aku join No Colour No Life Makeup Contest by Ian Sham

Salam semua, secara rasminya dengan tangan ketar dan hati berdebar, aku dah send gambar untuk contest makeup Ian Sham. Huhhhh sungguh tak sangka aku hantar juga, bila tengok senarai peserta yang dah join terus moral down. Macam menyesal pun ada bila masuk, aku paling tak cantik sekali make up.
Ian Sham kata kena ramai yg LIKE, ermmm ada sesiapa yang sudi like tak ? bolehlah klik sini ek
http://www.facebook.com/MagicalTouchOfIANSHAM#!/photo.php?fbid=10150315146114645&set=o.286565621784&type=1&theater


dah like? terima kasih banyak sebab support aku. Gambar yang dipertaruhkan adalah seperti di bawah. Tema untuk stage 1 adalah CLASSIC. Itulah hasilnya, itu yang entry sebelum ni aku pulun testing make up classic, inilah tujuannya.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...