18 August 2011

Mempersembahkan, penyokong kuat aku bila make up orang

Salam, selamat pagi. Hari khamis yang kebuntuan idea, tips mekap semua dah lari, gambar pulak takda yang baru nak di update, tunggu esok hingga ahad ya insyaAllah ada yang terkini. Belek punya belek album gambar kat komputer ni (ok keje dah habis ya huhu), terjumpa gambar ini.

Ha inilah penyokong kuat aku bila nak make up orang. Selalu menyibuk dan suka usik barang-barang mekap aku pun dialah orangnya. Pantang aku buka je beg mekap tu, dia orang pertama yang datang nak usik. So kalau aku mekap orang kena kurung dia dalam bilik dengan papa dia ahaks.



Terima kasih wahai anak bujang aku yang sorang ni, tak lupa juga encik suami yang banyak menyokong dan terus membantu jika aku memerlukan pertolongan menjaga si gendut. Oh ya, service mekap silalah roger aku :) 019-3944695.

7 org pengomen

August 18, 2011 at 11:06 AM

atghhh! tomey nyaaaaaa!

August 18, 2011 at 11:09 AM

terima kasih kakak yuyu, kata si gendut :)

August 18, 2011 at 11:39 AM

Tomey ni..kalau anak abah mesti join sekaki dengan dia..sibuk nak pakai losyen juga lah
Bila Perempuan Shopping....

August 18, 2011 at 11:48 AM

alahai..ada suppoter comel mcm ni mmg rasa semangat nk buat kerja :)

August 18, 2011 at 12:55 PM

wohoo ni ke ank akak..chumil chumil..dia ada tlg mekap muka akak x? ngee~

August 18, 2011 at 1:45 PM

comeller dia.. ;)

tapi selagi tak kacau ok je.. setakat usik2 tu biasalah..

August 18, 2011 at 2:28 PM

abah khalissa : :)

dylla: betul tu tepat skali

yanamib: dia mintak akak mekapkan muka dia hahaha mane boleh lelaki

aizamia: dia usik dan bwk lari brg mekap huhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...