17 August 2011

Ada mesej sikit, kalau baca korang memang terbaik

Salam, selamat malam semua, ye aku tak pergi terawih, ada anak kecik ni susahlah sikit tettt alasan!. ok nampak gambar mata di bawah? cantikkan mata dia?. Alangkah bertuahnya tuan empunya mata, macam mana nak dapat mata cantik cam gitu ya?.

Barang siapa yang matanya dah semula jadi macam ini, kamu adalah orang yang sangat beruntung. Kepada mereka yang tak berapa nak untung, tapi untunglah juga ada mata yang celik dan boleh lihat ciptaan Allahkan dari mereka yang kurang bernasib baik, nak mata cantik macam ni ada petuanya tau.

Pertama banyakkan membaca ayat quran, keduanya jaga pandangan dari yang tak elok tu, dan ketiga solek la sikit mata tu dengan hanya ber eyeliner dan mascara. Cun oo jadi mata tu, tak payah tebal-tebal pun takpa. Tapi jangan pula pakai bulu mata pergi pejabat, macam tak sesuai je kan. Kalau nak pakai juga pun boleh huhuhu.

Itu aje, sekali sekala mesej mekap dicampurkan dengan mesej agama sikit. boleh kan?.


7 org pengomen

August 17, 2011 at 9:29 PM

mcm rozita cek wan . kakakaka

August 18, 2011 at 12:57 AM

kak,mate org tu pkai eyelashes ke x?,.huhu,.mmg cntik!,.subhanallah,.kite nk mate cntik jgk,.ehehe,.

August 18, 2011 at 7:34 AM

cikpipitembam : huhuhu iras2

ciknurul : mmg gambar yg ni dia pakai bulu mata yg, tp sikit je kat hujung mata belah atas

August 18, 2011 at 8:07 AM

alhamdulillah mata saya mmg dah lawa..kwang3x

August 18, 2011 at 1:47 PM

alhamdulillah setakat ni tiada masalah pada mata..

November 22, 2011 at 11:27 AM

@fazrulnoor

huhuhuhuhu

November 22, 2011 at 11:27 AM

@aizamia3

alhamdulillah...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...