05 August 2011

Fareha jadi Co-Instructor + Photographer Kelas Mekap Sesi 1

Salam, ok entry hari ini lambat disiarkan adalah kerana busy bekerja. ok poyo!.huhuhu, ok tadi ada kelas make up khas untuk staff Bahagian Sumber Manusia opis aku. Aku salah seorang tenaga pengajar, tapi bukan leader lah, aku co-instructor atau nama lain adalah pengajar bersama. Peneraju kelas mekap ini adalah sifu aku sendiri iaitu Lien Aris.

Aku upload gambar-gambar yang ada untuk tatapan korang ya, tapi kemaafan diminta tiada gambar fareha rahmat ya sebabnya selain sebagai pengajar bersama dia juga adalah jurugambar tidak bertauliah. Dah tuakan, pelupa sangat..lupa nak snap gambar sendiri dan tak ingat nak suruh orang snap kan. Takpalah fareha rahmat memang low profile huhuhu.



Lokasi : Presint 4, Putrajaya

Masa : 12.15-2.45 ptg

Instructor / Pengajar : Lien Aris

Co-Instructor / Pengajar Bersama : Fareha Rahmat

Jumlah pelajar : 12 orang (Sesi 1)

Model : Normala



[ Klik gambar untuk tumbesaran ]















Berminat untuk perkhidmatan solekan boleh terus sms/call aku 019-3944695 (Fareha)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...