13 July 2011

Makeover diriku sendiri oleh aku

Salam, sebelum apa-apa aku nak minta maaflah, penataan cahaya untuk gambar dalam entry ini sangat menyedihkan. Ini semua adalah gara-gara snap dengan handphone kuno aku yang satu itu. Saja test, snap dengan apa yang ada sajalah. Nanti-nantilah aku snap lain ek.

Dengan muka penuh lesu dan mata panda yang mengerikan,biasalah mama kan banyak keje buat penat ahaks jadi haruslah bermekap bagi kebabom huhuhu, sebenarnya aku mekap pukul 10 malam, memang kerja gila, nah itu dialah hasilnya, tak jelas kan? aku pun frust juga. Kalaulah ada kameraman tidak bertauliah bersama, sampai subuh aku posing ahaks.

Tema adalah mekap untuk dinner, aku rasa dah pekat aku tenyeh, tapi seperti aku katakan tadi, kamera kuno jadi gambar harus kuno juga. Tak jelas sangat tapi gatai nak upload juga, hambik kau.





Kutuk dalam hati sudahlah ya. Muka memang pucat bila tanpa mekap. Terserlah kehodohan, nak buat macammana redha jelah muka sendirikan ahaks. Ok itu aje, terima kasih.



2 org pengomen

July 13, 2011 at 10:05 AM

cantik!! ayu...and totally attractive :D

July 13, 2011 at 5:23 PM

Lainla muke..x pe, fareha dr dulu agi mmg cute! (ceh, jgn kembang plak..)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...