14 July 2011

Contoh Mekap Pertunangan

Salam, ok pepagi buta entry aku akan muncul, bukan akan sebenarnya dah keluarpun entrynya ahaks..al kisahnya malam tadi tabiat aku bermula. Tiada model lain makanya pakai diri sendirilahkan, bila lagi nak melawa, waklu..

Ok-ok terus kepada tajuk seperti di atas, ini contoh mekap untuk pertunangan, tak tebal sangat dan tak nipis sangat, sedang-sedang je. Kali ni gambar lebih baik sebab bukan pakai telefon kuno, pakai kamera digital biasa tu aje, so gambar lebih jelas sikitlah.

Silalah abaikan kegemukan model tersebut ya. Aku terima dengan redha huhuhu, aku lupa buat shading bagi kurus, tapi tak apalah, ini contoh je. Sesiapa yang nak gunakan perkhidmatan aku boleh terus contact aku seperti biasa di 019-3944695.


Gambar Sebelum / hanya berbedak





Gambar Selepas



















8 org pengomen

July 14, 2011 at 5:02 PM

Cantik!!! :)

July 14, 2011 at 6:53 PM

tq adik :)

July 14, 2011 at 8:18 PM

salam perkenalan dari kami di bumi New Zealand^^

baru jer neh follow blog neh^^ lawanyer makeupmakeup!
sukesuke^_____^ hihihi.. btw jom visit belog sy yg serba usang..hihihi

http://kisahkami83.blogspot.com

July 14, 2011 at 8:33 PM

love it!

July 15, 2011 at 8:39 AM

luna: tq dear

ezan: nak try habaq na huhu

July 15, 2011 at 12:05 PM

tq dear singgah my site^^ nk tye nape xder link blog neh pd picture follower? letak ler, nnt senang nk singgah ke blog neh..hihi^^

nk tahu camner nk buat? tgk disini..
http://kisahkami83.blogspot.com/2011/05/pekara-penting-dipandang-remeh-oleh.html

July 15, 2011 at 2:49 PM

cantikkkk! suka tgok kulit u, licin and flawless bila dah make up. apa rahsianya? Sharelahh dear...

August 27, 2012 at 3:31 PM

suke makeup ini simple n cntik sgt sis

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...