24 July 2011

Nak pakai foundation apa ek?

Salam, selamat pagi semua, ok aku update lagi. Ada beberapa orang tanya aku, apakah jenis foundation yang aku pakai untuk diri ini sehingga menampakkan kelicinan kepada kulit. Ok untuk pengetahuan aku bukan sahaja pakai untuk diri sendiri tetapi aku pakai untuk mekap muka orang lain juga.


Kepada yang tidak pernah dengar, meh sini aku perkenalkan inilah dia NATURACTOR Foundation yang terbukti keberkesanannya. Aku hanya nak cakap ianya sangat Mudah, Jimat dan Terbaik!. Produk ini adalah buatan china, china bukan sebarang china kualitinya sangat hebat tau. Dengan sapuan sederhana je dah boleh menutupi segala cela dimuka, tak percaya? cubalah sendiri.


Ada 10 pilihan warna mengikut tone. Bagi kulit cerah bolehlah guna 130/140/141. Untuk yang berkulit sederhana atau sawo matang boleh pakai 150/151, untuk yang agak gelap boleh guna 152/153. Kod 161 untuk yang berkulit kuning langsat. Ada juga dua kod tambahan iaitu warna hijau 171 dan putih 181, juga bertujuan utk menutup cela di muka. Tetapi aku ada satu rahsia, korang bole guna kod 161 untuk menutup cela jerawat atau parut tu tau. So jimat dah tak payah beli kod warna hijau 171 :).


Panjang sangat penerangan, bukan apa maklumat ini untuk semua pecinta solekan. Kalau ada yang berkenan boleh order terus dari aku 019-3944695, harga hanya RM35 sahaja setiap satu. Jika tiada stok akan ku beritahu nanti ek.





7 org pengomen

July 24, 2011 at 11:01 AM

kira boleh beli direct dengan akak la yek ? (:

Anonymous
July 24, 2011 at 1:59 PM

as-salam..akk, klu pakai foundation nie, tak yah pki concealer ke nak tutup parut..?? pastu, dia oily tak..?? mcm nak cuba tapi kulit saya nie quite sensitif..ari tu ms g photoshoot, MUA guna faundation yag mcm gini jgk, rasa mcm ok ja...

July 24, 2011 at 3:54 PM

meyaa: boleh adik, sms/call je terus ok

damia: ok kalau ada hitam bwh mata mcm mata panda tu, mula2 guna kod 161 (kuning) lps tu baru pakai lg 1 yg sesuai dgn kulit adik, tak payah pakai concealer dah,kalau nak sms/call je ok :)

July 25, 2011 at 8:42 AM

mcm best je foundation ni..harga pun ok..harus ditry nanti :)

July 25, 2011 at 12:54 PM

asha: bole je nak try :)

August 9, 2011 at 10:01 AM

Salam tokey kedai :)

Kos delivery cmner ek? boleh COD tak area subang/shah alam or Klang?

Code 151 ada lg tak sis?
Wahh byk nye soalan..x beli gak ngamuk tokey! hehe..

Thanks,
Shida

August 9, 2011 at 10:06 AM

kod 151 ada lagi, kos delivery rm6 aje, konpem ke nak? 019-3944695 utk selanjutnya :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...