21 July 2011

Aku jangka chelsea kecundang!

Salam, ha ha ha eh termimpi pulak aku, chelsea kalah biar betul ahaks. Mimpi ok, takkan chelsea kalah kot, ada torres tu..pujaan hati yang telah beralih arah dari liverpool. Ermm malaysia you can do it!. Ok aku bercakap pasal bola, jauh menyimpang dari mekap-mekap ni. Apa ingat aku tak suka bola ke, isk pantang tau ada live mesti aku tertidur dulu hahaha. Takdalah, aku suka juga tengok bola. Red Worrior dan Liverpool pasukan pilihan, menang ke kalah ke aku sokong juga. oh takda kena mengena dengan chelsea, kbai huhuhu.



2 org pengomen

July 21, 2011 at 11:13 PM

ahaa.. tapi kn.. td malaysia main cukup ok la tuh..

just tgh pikir,, penjaga garisan tu selamat ke tidak lepas ni XDDD

hrp2 dia slmt.. haha!

July 22, 2011 at 10:32 AM

ben kat pelancongan ... hehehe .. fareha ?

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...