09 June 2011

Kenapa semua Seth Tan ni??

Salam, sahaja aku buka blog sebelum tidur untuk memberi kenyamanan dan kelapangan dada, supaya esok takdala gedik nak online pagi-pagi kat office, menghabiskan letrik gomen kan huhuhu.

Aku tak fahamlah, kenapa kebanyakkan blog, oh ya dalam facebook juga aku terjah harus sebut pasal Seth Tan dan Nora Elena. Siapakah? dan apakah yang terjadi?. Sah aku ketinggalan, rupanya cerita kat tv3 pukul 6.30 tu, oooooooooo panjang aku sebut tu huhuhu.

Haruslah aku ketinggalan sebab aku layan cerita nikita dan disambung pula dengan cerita upin ipin, si gendut nak tengok. Pernah sekali dua aku tengok cam gitu je, tapi tak tahu pun nama lelaki tu Seth Tan ahaks sebabnya aku tak minat Aaron Aziz, so tak ambil port sangatlah. Cuba ashraf muslim ke, fahrin ahmad ke berkejaran nak duduk ngadap tv.

Sekarang gua sudah tahu siapa Seth Tan, maka dengan itu aku nak tidur, tata..assalamualaikum.

1 org pengomen

June 10, 2011 at 6:58 PM

laaa..npe xtaw pulak.. hihi

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...