23 May 2011

Sunshine Smile Contest

Salam, adoii punya susah nak join contest ni, penuh liku kau, apa taknya, aku di tag oleh Pyka Rahmat, akan tetapi dia macam nak makan sorang je Palaroid tu, apakah itu? Sejenis makanan kawan-kawan lalalala, dia suruh aku join dan klik nama Yasmin Redzuan sekali cannot display, ciss nampaknya aku kena search sendiri siapakah Yasmin Redzuan.

Cantik dan comel, aku dah susun ayat nak bodek rupanya dia bukan owner contest ni, sekali peserta juga la, tengok comel aku pun ambil kesempatan follow, ha lepas tu baru aku terjuma ini blog, Ashraf Jalil, ye dialah pemilik contest ini. Sekali lagi perjalanan aku berliku, nak kena cari gambar tersenyum, aku tahu aku bukan fotogenik makanya gambar semua hodoh tahap cipan, malu weii sebenarnya nak join, tapi memandangkan hadiah humang aih, tak pernah aku jumpa lagi gila best!.

Korang nak jugak? isk takmau kalah, apa lagi pergilah klik nama encik tersebut. Semua syarat ada, baca sendiri ek hik hik. Tengok tamak dan busuk hati kan aku. Ashraf Jalil, akak dah join ko punya contest. Semua syarat telah ku penuhi, ambik kau gambar terhodoh di seantero dunia, saja bagi gambo ni, sebab rasanya ini gambar senyuman paling ikhlas aku ada, kira sunshine gitu. ahaks..




Ok aku tahu banyak na komen dalam hati korangkan, daripada komen gambar aku, ada faedahnya korang join juga sebab hadiahnya tak tercapai akalmu lah.

4 org pengomen

May 23, 2011 at 9:10 PM

tak ikut syarat langsung si dodol ni. takbaca syarat ke. haha

May 23, 2011 at 10:19 PM

thanks join =D gudluck!

May 23, 2011 at 10:21 PM

malas pulak nk join..xpe lah, gud luck eh :P

May 24, 2011 at 6:51 PM

pyka rahmat: ala ok le tu, ikut syarat pe, kata nak gambo gelak kan huhuhu

ashraf: ok :) mintak2 dpt le hadiah tu

munirah: tq dear

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...