04 May 2011

Ben Ashaari Lelaki vs Perempuan



Aku nak join ni best kalau bab lelaki perempuan ini. Sesiapa berminat klik banner ben yang baru tu ek, Dan aku adalah seorang perempuan dan persoalan aku tentang lelaki adalah :



  • Mengapakah hanya perempuan cantik, gebu, putih menjadi pilihan? bukan perempuan muka separuh siap ke, berjerawat batu ke.


  • Mengapakah lelaki bila sebelum kahwin bukan main romantik tahap geli geli an tapi bila dah kahwin macam haram?


  • Mengapakah ada segelintir lelaki nak jadi perempuan?

ok itu aje soalan dari aku. kalau ada yang terasa sorry dorry strawberry yerrrr.


4 org pengomen

May 4, 2011 at 12:25 PM

yo.! Dari segmen Incik Ben10-lelaki vs perempuan ...

persoalan yang lain dari yang lain ... hee

May 4, 2011 at 12:31 PM

hehehe, mmg nak tahu sgt tu

May 4, 2011 at 2:37 PM

soalan yang amat bijak...




http://solomolo.blogspot.com/2011/05/ben-ashaari-aku-jawab-soalan-cik-efa.html

May 4, 2011 at 2:59 PM

terima kasih en solo

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...