06 April 2011

senyum macam kerang busuk

Salam, betul ke ni? serius ke wei jangan main-mainkan perasaan aku ni...isk aku tak percaya doh, serius aku tak percaya langsung, seratus? haaaa dah seratus weii...aku nak loncat ni sambil lompat bintang sekali pakej senaman pagi untuk hari ini huhuhu alhamdulillah akhirnya sampai jugak ke angka seratus, kembang semangkuk tak boleh nak cover lagi, macam badut dah aku tengok diri sendiri yang senyum cam kerang busuk, tak kenal dengan kerang? ala yang lembik-lembik sebelum nak mati keluar lendir huhuhu pengotor, senyum aku macam tu lah ahaks.

apa yang seratus dari tadi, follower aku dah cecah angka seratus, satu angka yang sukar aku percaya, dah berkurun aku wujudkan blog ni, aku memang target sepuluh orang je itu pun belum tentu tapi tengok sekarang berbaloi jugaklah aku sharing cerita dengan orang lain, terima kasih kepada mereka-mereka yang memberikan angka itu kepada aku, ek eleh baru seratus belum seribu ke sejuta kau punya entry macam haram nak bangga, mari aku nak cakap sikit..mehla dekat sikit..ada aku kisah? :) argggghhhh aku tak peduli aku nak senyum je hari ni...kat bawah tu aku ada print screen konon nak tunjuk bukti, waklu...huhuhu kalau boleh nak print screen size lagi besar punyalah excited tapi kang orang kata over pula, so akur jela gedabak macam tu..bangga tak bertempat kau ni fareha hahahahaha, aku suka ni...

*p/s : untuk tiga follower bertuah hari tu, akak poskan hadiah lewat sikit ye, ada masalah teknikal sikit, maaf atas segala kesulitan

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...