16 April 2011

Segmen Weh! Aku Poyo Bila Aku...


Tarikh mula : 15 April 2011 (jumaat)

Tarikh Akhir : 17 April 2011 (ahad malam)

Siapa boleh Join : Follower dan Non Follower



Aku poyo bila aku berjaya bangun tidur hari ni bajet muka suci pose depan cermin ala-ala diva, selalu gila hudoh macam ponti anak rambut ngerbang sebijik hantu kak limah, akan tetapi selepas di rapikan bersama pantene semalam, wah rambut aku guna jari pun boleh kah kah kah, nampak begitu poyo itu sangat sebati dalam diri ini, orang kata hak milik kekal lah. Tak poyo lagi baiklah aku sambung lagi...

Aku poyo bila aku merajinkan diri yang sememangnya sejak azali kerajinan itu adalah sifat muliaku dengan mengemaskini keadaan rumah yang tunggang terbalik macam tongkang pecah dek anak bujang seorang. Tanpa bantuan encik suami yang sibuk study nak exam ni, aku mampu mengubahnya ahaaa..poyo tak?

Ok2 penatlah jadi poyo, ok propa lagi, aku memang poyo pun ahaks, dua perenggan di atas adalah entry khas untuk segmen weh ditaja oleh The Famous Abang, best wehh dia buat setiap hujung minggu, jomla join. Untuk TFA tu terimalah entry poyo ku ini huhuhuhu

6 org pengomen

April 16, 2011 at 11:58 AM

ahahaha..TFA eh? nice lah..hahaha

tu tak cukup poyo..kalau nk poyo combine 1 family terus..konfem poyo nak mampus..hahaha

thangs juin ok? nnti abg review..hehehe

comel anak

April 16, 2011 at 4:18 PM

huhuhu kalau join 1 femli bkn poyo abg zam tp poyossssss huhuhu

April 16, 2011 at 5:33 PM

wah terserlah kepoyoan ko ...hahahha =)

April 16, 2011 at 7:03 PM

hikhik..klkar akk nieh..hikhk ^_^

April 16, 2011 at 11:00 PM

sofina lilo : kata segmen minta poyo, jadi haruslah serlahkan kepoyoan itu hahahahahaha

April 16, 2011 at 11:01 PM

syieda : kelakor ke? huhuhuhu ok la tu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...