14 April 2011

Giveaway Ujang9897 | nak join jomlah

Nampak mamat dalam banner tengah kusyuk tengok hp tu? ha dia buat Giveaway pertama,walau habuan tak besar mana huhuhuhu aku suka hati nak join, kamu semua nak join dan nak tahu cara serta syaratnya? sila klik sini -- > Giveaway Ujang9897.


Jari aku dah tak sabar nak type ni, kepala dah sarat nak cakap pasal mamat giveaway ni, tengok balik entry dia gatal pulak suruh letak gambar sendiri yang sempoi (padahal tak wajib pun, aku propa huhuhu), nah amik lah gambar konon terayu aku ni untuk tatapan kau ujang. Walaupun gambar tu dah keluar dalam entry lain, aku letak balik sebab masa sangat berharga sebelum aku hilang ingatan nak tulis apa, dah lah dengan 'beruk ben' yang macam jambatan punya lembab, mungkin juga sebab hujan, ok aku maafkan.


Pertama kali aku tahu pasal ujang ni adalah dari blog cik Yuyu Zulaikha yakni musuh ketat si ujang ( kata ujang ye, aku ulang balik je, yuyu jangan saman akak ok :p ), bila masuk blog ujang yang tiada cahaya tu, maksud aku gelap sebab background colour hitamkan baca entry pasal panggilan nama dia terus aku gelak, ayat kelakor dan sedikit tiada sivik errr maksud aku lagi, ayat takda nak cover suci huhuhu, aku tengok entry dia macam tulus dari hati je (tulus ke ujang? kah kah), lepas tu suka betul menyakat blogger lain, tapi lawak lah bila baca ayat-ayat slumber dia tu. ok bukan pujian, jangan kembang sangat ye ujang, nanti yana lari ko jugak yang susah huhuhu.


oklah tiada apa yang hendak dibebelkan lagi..semua dah jelas, aku nak menang hadiah ciput itu kah kah kah, memang aku tamak haloba, aku nak bolot semua sekali, ada aku kisah? huhuhu.



Tag kepada Sofina Lilo dan Pyka Rahmat

4 org pengomen

April 15, 2011 at 10:21 AM

hahaha..., kembang bontot sy baca..=)

tQ kak join..jemput dtg kawin nanti ek...

jgn lupa kasi hadiah tv lcd =)

April 15, 2011 at 11:56 AM

jemput dtg pakai air liur mane nak sampai ujang huhuhu, peta ke kad ke takda ke..lcd je ko nak? nanti akak beli kat psr mlm huhuu

April 15, 2011 at 2:23 PM

Hello Sweetie ..

Jom visit http://momoeyes.blogspot.com/

100% GENUINE CIRCLE LENS IMPORTED FROM KOREA!!

ALL READY STOCK =D

April 15, 2011 at 2:41 PM

ok dear

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...