18 April 2011

gelaklah sampai subuh

Salam u all's, selamat pagi, aku nak kongsi sesuatu pagi ni. Selalu orang kecoh pasal nuffnang masyuk beribu-riban kan, dan selama hari ini aku hanya pandai terbeliakkan mata baca entry mereka yang dapat ongkos dari nuffnang yang sangat memberangsangkan tetapi untuk aku yang bijak ni kes jadi sangat special kah kah kah.

Sejak aku join jadi glitterati nuffnang, dan atas sebab kelembapan aku untuk memahami pasal nuffnang (sekarang juga masih lagi bongok kelas b, amboi gelak), oh sebelum itu aku join nuffnang nak kata baru tu taklah, lama pun tak kot, kira suam-suam kuku kot..inilah kejayaan yang sangat membanggakan aku (sambil letak dua tangan di bahu dan menjelirkan lidah, derrrrrrr), dari rm0.00 sen, sekarang dah meningkat wa cakap sama lu, lagi rm49.25 lagi..itu je lagi nak cukupkan rm50.00 kah kah kah....dah naik rm0.75, korang jangan teruja sangat nanti aku pun teruja kah kah kah. ok poyo!

Nampak tak? betapa aku masih ketinggalan jauh, aduhai aku nak gelak pun tak sampai hati, ye lah diri sendiri kan, apa-apa pun diri aku sendiri, bila agak-agak aku dapat ubah angka tu ye, kalau dah memang lem-bab-tu-memang-lem-bab-la. oklah tu hah sahaja aku print screen jumlah wang terkumpul yang aku baru tengok je tadi. Sila beri tepukan mesra :P.

10 org pengomen

April 18, 2011 at 1:11 PM

tak per nanti kita tolong kelik kan hari2 ye ;)

April 18, 2011 at 1:16 PM

saya pun dulu first rm1 dah bangka kak..=)

April 18, 2011 at 1:53 PM

sofina lilo : ok set..cantek arr cmtu hahahaha

April 18, 2011 at 1:53 PM

ujang9897 : ook maknenye bkn akak sorangla bangga cm gini huhuhuhu

April 18, 2011 at 3:46 PM

hehehe..!!best nye dah de no selain RM0.00..anis nie..?? =.=''

April 18, 2011 at 5:32 PM

salam..akak,kite join gk nuffnang..tp camane nk join glitterati tuh?nak jgk buat duit..heehe...

April 18, 2011 at 6:52 PM

anis zaty: sabar itu separuh dr iman,,akak pun cmtu

April 18, 2011 at 6:53 PM

zeeyra esa: alamak dik, akak daftar pastu lelama jd glitterati, akak pun xtau...sori..uhuhuhu

April 18, 2011 at 10:29 PM

masa mula-mula miza join, dapat 25sen melompat sakan sebab dapat duit. hehe.

tkpa kak, sikit-sikit lama-lama jadi bukit :)

April 19, 2011 at 11:08 AM

miza yusof: ye..lepas bukit, bukuit kan huhuhuhu

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...