21 February 2011

Surat Layang utk kau!

Kpd yg berkenaan,

Aku tgh marah sesangat ni tahap gaban, dah mcm nak wrestling org jer (iyak iyakk..wacaaaa), ape ingat aku kecik xbole ke? ah lupakan hal tu, da yg lg penting lebih penting dari persoalan biler aku nak dpt bonus,kau kau dan kau jgn ingat aku diam, kau bole wat sesuka hati batu bata kau ye, makin ari makin busuk mulut kau mcm longkang , rupa kau mmg dahla huduh nak wat cmnekan ciptaan Tuhan so usah dipertikaikan tp jgnla hati kau pun busuk sebusuk oink oink kaler pink tgh yak uwekk nak muntah aku.. tp sumpah hati kau mmg lebih busuk dari tu aku rasa..

aku nak bagi peringatan, kepada kau kau dan juga kau..tak payah nak berlakon suci depan aku tp belakang jadi sampah masyarakat yang melaga-lagakan, melekeh-lekehkan,memperkotak katikkan ibu dan ayah aku..aku bukan bodoh dan buta walau kau penah hasut hati aku supaya benci kepada orang yang lahirkan aku, dengar sini apa pun terjadi ibu dan ayah aku adalah yang terbaik!! kau faham tu..

kalau ibu dan ayah aku titiskan airmata kerana kau, siap aku kerjakan kau dan keturunan kau biar hidup tak senang sampai bila-bila (kejam pulak mcm nak lebih dari Tuhan), aku bukan bangal macam otak sempit kau, kalo itu benar-benar terjadi aku takkan halalkan setiap titisan airmata orang tua ku yang jatuh ke bumi kerana kau itu, dan aku berdoa kau atau keturunan kau akan menangis lebih dari itu...'doa orang yang teraniya'

aku malas nak cakap lagi, terbakar pulak lagi hati aku..ingat JANGAN KAU CUBA LUKAI HATI IBU AYAHKU lagi...

wakil keluarga en. rahmat
selaku anak sulung
fareha rahmat

Klik sini kengkawan, mekacih *__* :

4 org pengomen

February 21, 2011 at 9:18 PM

saya sokong. nnt saya sambung. tunggu dan lihat.

oh ya saya sbgai anak bongsu kepada keluarga ini. toce toce.

February 21, 2011 at 11:08 PM

ssghnya doa org y teraniaya dan dizalimi dimakbulkan Allah.

tak pelu kot nk wat bnde2 annoying . buat mcm tuh da mcm kiranya talam dua tiga empat lima muka da tuh. tlg2 la wat tobat. ad otak tuh guna kn la tok fikir. jgn dok smpan ja.

renung2 kn dan selamat beramal :)

February 21, 2011 at 11:16 PM

huishhh. apa itu perangai. buat2 la muhasabah dr. Allah jadikan kita utk saling bntu mmbantu bukan utk musnah memusnah. xpe lu kot kau nk buat pernagai annoying begitu. jagajaga la hati org lain ya. jgn pndang org tada kaki okay. we always watching u! be ware!

renung2kn dan selamat malam :D

February 23, 2011 at 9:25 AM

wah..wah...sapa la yang 'jahat' sangat tu...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...