30 July 2010

pabila masa terbuang begitu aje....

assalamualaikum penduduk dunia (dgn senyuman yg begitu ikhlas :D )......
jgn tekezut nengok entry yg di upload begitu awal sekali ni ek,lbh cpt dr matahari nak naik, bkn hape aku ni dh terpacak kat pintu opis dr kol 6.45pg td lagi..punyer la awal, ni gara2 nak p kursusla, sumer kursus punyer psl aku dgn sungguh keterpaksaan bgn kol 5pg nak bsiap, aku tidak dibenarkan atau dlm kater lain DILARANG membawa keter ke opis arini memandangkan kursus aku tu lamaaaaa.....3 ari jerk ;), jd kesimpulannyer aku telah dihantar oleh cik abe apis yg begitu tkejar2 nak p punch card hehe, thanks sweetheart! ok kembali pd aper yg sepatutnyer aku perkatakan dlm entry ni sesuai dgn tajuknyer tuh, nak diciterkan pd serata alam, smlm aku posa.......wah sungguh berat ujian yg melanda, tp ku thn dgn penuh sbr........dlm sedap dorang sumer dok mencekik mknn aku tadak kejer lain kan jd aku berusaha keras tuk mengisi ms lapang aku agar tak terbuang begitu shj, aku pun snap sana snap sini..bole kater byk gak la, tp setelah di audit ni jer la yg tinggal hehe...tu jer sbnrnyer nak ckp.....timer kasih sbb baca sampai hbs, kesabaran korang yg membaca ni hanya Tuhan yg memblsnyer hehe....


amacam muker org posa? steady takk? (tp dlm ati...)

ngan najwa yg tersenyum kekenyangan hehe &
tong sampah tuh pun nak tumpang glamour

ni la keadaan meja aku, erm pls dont say anything....hehe

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...