22 June 2010

Trip Ke Pahang

salam guys, sabtu arituh aku satu femli p kuantan pahang, mengantar org kawen,biasela cuti sekolahkan so ramai la yg dinikahkan lalu dikahwenkan, auntie aku salah satu ler yg termasyuk dlm komuniti tuh hehe...tp malangnya gambo pengantin aku tak sempat oh bkn tak sempat yer kalian tp sebenar2nyer aku sgtla terlupa nak snap :D,jd yg ader gambo2 kami jer la, apo nak dikato hehe, jgn mare ha pengantin...untuk tatapan sumer, nah aku upload kit gambo2 masa kat sana...dah bercampur aduk,dari berpakaian manis & ayu baju kurung kemudian bertukar kepada jeans (bkn pe sng nak bergerak lgpun nak menggendong si gendut tuh sng kit ;) ),yg gambo kat pantai tuh kiter org singgah kat telok cempedak...punyer la ramai makhluk Tuhan kat sana, da khemah2 berjual beli lagi, da karnival la kot....

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...