01 July 2010

On That Day,My Little Boy....

26 jun-28 jun 2010 ni la tarikh keramat yg plg sedihla tuk aku selama idop aku takat ni, bila anak aku yg amat aku sayangi telah dimasukkan ke wad HUKM atas masalah kesihatan, n doc tak dpt sahkan lg virus (baru) yg terkena pd anakku, kat sana kimi telah dimasukkan air 3 botol lebih, darah kena ambik 2x utk pemeriksaan,selepas sehari kimi keluar, sakit tuh dah beralih pd aku plak, tp aku mls nak terus p ospital jd aku p klinik swasta n aku kena msk air 1 botol, skang kesihatan aku sedikit ok cume msh lemah..........ya Allah berikanlah kesihatan yg berpanjangan pd anakku, suamiku dan diriku sendiri, jauhilah kami dr penyakit yg boleh memudaratkan kami, amin............

29 Julai 2010 (aku menulisnyer pd ari ini): aritu aku janji tuk upload gamba kimi yg sedang dilanda sakit kan...k ni da sikit gamba yg telah diupload dan di copy dr www.babustory.blogspot







Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...