05 January 2012

Makluman untuk semua di Farehazone

Salam semua pengunjung. Hanya short update untuk tatapan semua. Ada kerja sikit yang perlu diselesaikan huhu, adeeiiiii macam formal sangat pulakkan. Ok kelas solekan peribadi asas yang bakal berlangsung 14 Januari 2012 masih ada 1 je lagi kekosongan. Ada sesiapa lagi yang berminat nak memenuhkan tempat yang 1 itu?. Senang aje boleh terus contact aku di talian 019-3944695 ok.

Ok aku menerima tempahan makeup untuk semua majlis ya. Kalau nak tahu rate / harga makeup aku boleh KLIK SINI. Kalau ada yang nak tanya lagi berkenaan harga atau apa sahaja boleh terus sms/call aku ok. Nombor sama aje. Untuk makluman semua customer juga, makeup tools yang aku gunakan adalah MAC, NATURACTOR, PIXY dan MISS ROSE. Jadi rasanya harga yang aku letak itu dah habis berbaloi dan antara yang terendah :).

Photobucket

1 org pengomen

January 5, 2012 at 8:59 AM

cantik.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...