12 January 2012

Khas untuk customer di Perak Darul Ridzuan

Salam semua, informasi terkini untuk semua customer Fareha Rahmat. Untuk makluman 2 tarikh telah di booking bagi pembukaan tahun 2012 ini. Alhamdulillah bermula dengan baik.

Tarikh pertama adalah pada 04.02.2012 makeup nikah di Dengkil dan 06.02.2012 makeup tunang di Hutan Melintang, Perak. Ya perak kawan-kawan sekalian, aku tak salah type pun. Ok sebenarnya itu kampung halaman, dan orang yang nak dimakeup kan pun sepupu sendiri. No big deal la turun sampai ke perak ye dak? huhuhu.

Jadi dikesempatan ini aku ambil, khas buat customer yang berada di kawasan berhampiran dengan hutan melintang perak ini, sekiranya berminat untuk hire aku jadi MUA korang dalam tarikh 05.02.2012 sehingga 07.02.2012 amat dialu-alukan. Bukan selalu aku buka tempahan di perak ini. Kebetulan dah balik jadi sekali jalan lah ya. Jika ada boleh contact aku terus ok kita bincang.

Photobucket

Photobucket

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...