31 January 2012

Gambar fresh Makeup Photoshoot kerjasama Photographer Hafizzi Ne'mat

Salam semua, petang ni aku nak kongsi gambar rasmi makeup photoshoot hari ahad lepas. Bagi yang mengikuti mungkin dah tau, dan bagi yang baru baca inilah projek kerjasama aku bersama butik + MUA lain.

Berlaku di Tasik Titiwangsa, aku dengan 5 orang MUA lain diberi seorang model setiap seorang untuk di touchup. Model-model ini akan menggayakan busana dan shawls dari Busana Soffi's Collection. Model Aku adalam Miss Yanti yang sangat tinggi dan sweet. Dengan kerjasama dari ramai photographer gambar di snap dengan smpurna. Inilah adalah hasil dari photographer bernama Hafizzi Ne'mat. Untuk tahu dan kenal dengan owner dari Busana Soffi's Collection dan Photographer Haffizi Ne'mat bolehlah klik pada nama mereka ya.

Inilah hasil makeup aku selama sejam lebih. Apakah komen anda?. Gambar yang selebihnya ada sikit dalam pages baru iaitu 'EVENT' atau boleh tengok dalam facebook aku.

Photobucket

Photobucket

2 org pengomen

Anonymous
February 13, 2012 at 4:03 PM

suke3..

February 14, 2012 at 8:20 AM

@cik ara

tq lagi :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...