09 December 2011

The power of Naturactor : Makeup by Fareha Rahmat

Salam semua dan salam ceria di pagi jumaat ni. Amboi senyum sampai ke telinga ko ya, ada berita gumbira ke? Aku sememangnya memang sejak azali kejadian tu gumbira memanjang, kalau sedih pulak memang menonggeng ahaks.

Ok pagi ini aku nak umumkan bahawasanya semalam secara rasmi aku dah buka pages khas untuk NATURACTOR. Ramai penggemar dan menggalakkan so aku buka pages tu khas untuk korang. Pages tu merangkap makeup shop la akan tetapi hanya tertumpu kepada naturactor sahaja. Bukan taknak jual yang lain tapi rasanya lebih selesa jual naturactor sahaja. Paparan pages seperti dibawah :).


Photobucket


Tak percaya naturactor ni sangat menyeronokkan diri anda?. Meh aku nak tunjuk sikit testimonial. Aku bukan sahaja pakai untuk diri sendiri dalam pemakaian harian, tetapi aku memang akan pakaikan pada muka orang lain. Percayalah hanya naturactor dan gabungan loose powder silky girl bersama pixy compact powder. Lepas ni baru aku nak try letak liquid dulu, mungkin MAC, REVLON ke tengokla camne.

Tengok membebel pulak ahaks. Maafkan daku, jomlah tengok gambar recyle ini. Sekarang belum ada job so tiada gambar baru. Makanya ulang tayang je gambar lama, asal nampak cam sedey. okbai hik hik.


Photobucket
Photobucket
Photobucket

1 org pengomen

December 9, 2011 at 12:54 PM

memangg cantik....

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...