29 December 2011

Kejutan 14 Januari 2012

Salam semua, adeeiiiiii sibuk sikit hari ini. Curi masa kejap update blog ahaks, ok tak bebel panjang pun, cuma nak cakap pasal kelas mekap bagi pembukaan Januari 2012 ni je. Setakat ini dah ada 2 orang pelajar yang konpem, model pun dah dapat. Ini bermakna masih ada lagi 3 kekosongan yang masih boleh diisi.

Diingatkan sekali lagi, ini kelas solekan peribadi (asas) ya, kepada yang tak tau langsung pasal makeup atau mungkin tahu sikit-sikit boleh join. Tapi jikalau ada yang dah master dalam makeup-makeup ni dan masih nak join juga dialu-alukan ok. Kita boleh bertukar pendapat dan ilmu. Paling diminta perhatian ialah, kelas ini khas untuk kaum wanita sahaja. Dah kasi bold sama dia.

Yang nak di highlight kat sini adalah gift / cenderahati. Cenderahati akan diberi kepada student yang konpem join untuk kelas ini, sebagai tanda terima kasih. Lagipun ini kelas pembukaan bagi tahun 2012, saja buat kejutan. Ok skang dah tak terkejut lagi sebab dah bagitahu hik hik, ok sesiapa berminat boleh terus contact ok.


Photobucket

Photobucket

1 org pengomen

December 29, 2011 at 11:16 AM

jauhlah nk pg...i kat PJ...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...