14 November 2011

Pengumuman pagi isnin !! :)

Salam u all's. Sihat tak hari ni? Jangan tension-tension nanti hilang keayuan di wajahmu itu. Meh baca entry akak meh...

Hanya short update, kepada sesiapa yang tak tahu lagi dan mungkin tak perasan poster terbesar abad ini di sticky post di atas, dengan gembiranya aku nak bagitahu pada 03 Disember 2011 ini akan berlangsungnya Kelas Solekan Peribadi (Asas) dimana dalam kelas itu aku akan ajarkan basic makeup untuk harian/pergi kerja/majlis. Korang boleh makeup muka sendiri dah lepas itu, insyaAllah.

Jangan gundah gulana, aku tahu korang nak tanya berapa ongkosnyakan. Harga untuk kelas ini hanyalah RM60, dan tak perlu bawa alatan solekan. Nota dan sijil akan aku berikan di dalam kelas nanti. Masih ada 4 kekosongan setakat ini. Kalau ebrminat deposit rm30 diperlukan tanda anda booking tempat ok. Kelas akan berlangsung di Presint 11, Putrajaya.


Photobucket

Photobucket


Aku juga ambil untuk makeup majlis pertunangan, pernikahan dan persandingan ok. Harga promosi hingga akhir disember 2011 ini. Cepat-cepat jikalau berminat.


Photobucket

2 org pengomen

November 14, 2011 at 11:36 AM

akak..
nak sgt rase tangan akak make up..
tp akak jauh..sedih je

November 14, 2011 at 11:49 AM

@Nurulbadiah Lai

tu la kan...akak pun tingin nak mekap nurul..nnti turun kl bgtau k

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...