16 November 2011

Naturactor ada jual di sini | Ambil by hand

Salam semua, ok ada orang tertanya-tanya pada aku dan mungkin ada orang yang konpius tentang aku. Meh aku perjelaskan untuk korang ya.

Aku adalah part time makeup artist, bukan full time tau sbb aku masih bekerja. Dan dulu aku memang ada membuat jualan barang-barang makeup dalam blog ini. Akan tetapi keadaan sekarang sangat menghadkan aku untuk jual online dan pos kan barang. Persoalannya sekarang, adakah aku masih menjual kesemua barang-barang mekap seperti yang dulu itu?. Jawapannya adalah ya, tapi tidak melalui pos.

Bermakna sesiapa yang nak beli barang-barang tersebut perlu ambil by hand. Minta maaf sangat ok. Barang-barang apa yang aku jual?. Pada regular customer mesti dah tahukan, tetapi kepada yang baru nak tahu aku sebenarnya jual macam-macam produk. Ada satu produk yang terhangat di pasaran dan ramai dah jual benda ni.

Aku jual naturactor dan naturactor sangat laris ketika ini. Aku memang suggest kepada sesiapa yang tak pernah cuba lagi, hasilnya memang best. Aku sendiri pakai dan makeup orang juga aku pakai naturactor sebagai foundationnya. Di dalam blog ini naturactor di jual dengan harga RM35 sahaja dan ini adalah original china. Kalau berminat boleh contact aku untuk membelinya ok, ambil by hand di presint 4 / presint 11 putrajaya.


Photobucket

Photobucket

17 org pengomen

November 16, 2011 at 11:55 AM

nk!!! dh lm cri mende ni..

November 16, 2011 at 12:01 PM

azie pon pakai produk ini...alhamdulilah ok
nt boleh azie bli ngan akak :)

November 16, 2011 at 12:04 PM

@mizzkechique

nak yg mana? nnti bgtau k

November 16, 2011 at 12:05 PM

@shaFazie

ok dear :)

November 17, 2011 at 10:24 PM

nak!!! tp tak thu nk amik by hand cmne.. huhu =(

December 7, 2011 at 1:50 PM

by the way yang ni guna untuk apa he he he first time tgk.. akak..

December 7, 2011 at 3:10 PM

@PRINCESS DIARIES STORIES

xpela dik kalo jauh akk usaha utk pos

December 7, 2011 at 3:11 PM

@mars mell-o

ini foundation dear :)

December 21, 2011 at 12:21 PM

salam kak..sy interested..kl nak amek kat bangi leh tak? sy nak 141..=) trailingveil@gmail.com

December 21, 2011 at 3:28 PM

@Schaz

kalau bangi kena pos yg

January 31, 2012 at 2:02 PM

Haaa memang lame dah cr menda nih.. nak order yang kaler hijau tu.. presint 4 kat Kementerian ape ek? Sy kat presint 3 ni je.

January 31, 2012 at 2:30 PM

@Zsazsarin

kementerian perumahan

March 12, 2012 at 8:46 AM

atoyaiiiii ...teruja plak nie.....mcm kena beli jew.....ehehehhehe

June 28, 2013 at 8:25 PM

Sy nak.. n sy stay kat putrajaya... esok jumpe bole ? Nak.warne hijau


June 28, 2013 at 8:26 PM

Sy nak warna hijau n sy sty putrajaya. Esok sy beli. Bole jumpe ?

June 28, 2013 at 8:27 PM

Sy nak hijau.

June 28, 2013 at 8:27 PM

Sy nak.. n sy stay kat putrajaya... esok jumpe bole ? Nak.warne hijau


Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...