15 November 2011

Hari harga rendah adalah 19 November 2011 :D

Salam u all's. Nampak tajuk yang gempaq tu ahaaa bukan gimik tapi kenyataan tu. Apa yang gimik apa yang nyata? Jom cekedout ini entry sehingga habis ok.

Memandangkan ada orang dah cancel booking makeup ngan aku pada tarikh ini, dan hati sedikit terluka tak dapat nak selindung, sorry kalau beliau terbaca. Aku nak buat suprise untuk semua sbb aku sangat free pada tarikh ini. Berlaku hanya pada tarikh 19 November 2011 bersamaan dengan hari sabtu ok. Aku akan menurunkan harga bagi service makeup aku dan tiada tawar menawar lagi. Sila baca dengan teliti ok.

Makeup ini adalah khas untuk PHOTOSHOOT tak kiralah outdoor/indoor/studio/pre-wedding atau apa saja photoshoot, harga asal adalah RM100 dan dibuka pada tarikh ini harga akan merundum jatuh hanya RM70 sahaja. Makeup akan berlangsung di rumah bos besar iaitu di PRESINT 11, Putrajaya.

Jika ada yang berminat, boleh terus sms/call untuk booking ataupun pertanyaan. Terbuka hanya untuk 19hb ini sahaja ok. Harga runtuh ini diberi kerana ini adalah hari bertuah anda :D.

Photobucket

2 org pengomen

November 15, 2011 at 1:29 PM

wahh nice offer! :D

November 15, 2011 at 3:30 PM

this is great! nice photo of yours! hehe.

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...