23 September 2011

Aku dalam kamera | biarkan je dia bajet dara :P

Salam, ok sebelum apa-apa barang siapa yang nak muntah tengok gambar yang banyak sila klik butang x di atas ye huhuhu. takdala gurau aje, saja gatai nak masukkan gambar terkini. Sebenarnya ni gambar masa jamuan raya tadi, aku memang pantang nampak kamera terus pose je hahaha. Kebetulan dapat 1 unit yang memang gila kamera tu dia sakan la posing. Ok make up aku untuk majlis ini ialah Roamntic Blush Pink. Aku memang suka warna pink, jangan marah ek. Jom layan gambar. Oh ya lupa, gambar di snap dengan menggunakan 2 kamera berlainan DSLR dan Digital, kedua-duanya bukan aku punya huhuhu.















Photobucket



Jika berminat nak menggunakan service mekap aku, boleh lah roger je ok. *__*

2 org pengomen

September 23, 2011 at 8:28 PM

cooooomel :)

September 23, 2011 at 8:48 PM

huhu bajet comel sbnrnya...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...