01 August 2011

Lagi gambar candid make up, aku suka yang ini!

Salam, ok entry ke seribu, aku memang tamak haloba dan gila glamor sebab tu suka upload gambar je, kau nak cakap apa? takda bagus...huhuhu. Saja sementara menunggu mata ngantuk, aku nak share beberapa keping gambar cantik yang aku suka.

Gambar-gambar waktu makeover depa ni semua la. Ada gambar yang aku ambil, tapi sekeping dua je ahaks, yang banyak semua pyka rahmat yang snap. Gila kuasakan dia? ha ha ha. Aku tak kisahpun kalau ada yang kata gambar cam gini pun nak letak, sebabnya aku bahagia buat cam gitu, kau nak kata apa? takda bagus lagi... :P.

Seperti biasa mempromosikan diri sendiri itu harus, oppss pembetulan mempromosikan perkhidmatan solekan aku, so barang sesiapa yang sudi dan bersedia untuk mencuba perkhidmatan solekan aku ini bolehlah kiranya meng 'contact' aku di sini :D.Harga termurah di pasaran, dan insyaAllah aku mencuba yang terbaik.












4 org pengomen

August 3, 2011 at 2:16 PM

salam,
sis makeup artis ker? hehe' sis guna produck pew? just nk share je sy pun minat makeup tgah cari brush sis tau xkat mne yg paling ok?

August 3, 2011 at 2:53 PM

sy freelance make up artis je :). Macam2 produk yg sy guna, ada naturactor, ada skit, in2it skit,elianto skit. Kalau brush, sy ada jual yang personal punya rm25, utk make up org sy pakai brush mac/bobby brown :D. Nak brush ke?

August 8, 2011 at 10:42 AM

A'ah sis sis ade jual kew? camne nk oder nih....

August 8, 2011 at 10:52 AM

untuk personal brush 7pcs tu masih ada stock, kalau nak order sms boleh? 019-3944695 tq :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...