02 August 2011

Hilang peratus pahala aku tengok ni..adoiii

Salam, selamat petang. Ok lupakan solekan sekejap, jom cari benda untuk dimakan masa berbuka, raya pun boleh... ok entry kali ini memang lari dari landasan tapi takpa lah sebab nanti korang jamu mata dengan gambar-gambar kat bawah tu, hilanglah segala kegusaran di hati ahaks.








Ok dah puas tengok? apa lagi jomlah order. Dijamin sedap ooooo, ini dia blog tuan empunya badan : SINI. Marilah kita terjah ramai-ramai ya. Eh macam promote pula, memang aku nak promote kalau tak, entry ni tak wujud lah huhuhuhu. okbai.

4 org pengomen

August 2, 2011 at 3:34 PM

sume asek tyg gmbr mknn je..adoiyaii

August 2, 2011 at 3:48 PM

sabar..sabar huhu

August 2, 2011 at 4:05 PM

alamak ! ryn tgokk. . haha
ilang pahale pose ryn :p

August 2, 2011 at 4:54 PM

sedapnyerrr..lapa..lapa..hahaha

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...