21 June 2011

Sorry the blog have been removed, oh tidak!!!!



Salam, pernah nampak itu papan tanda? ya inilah yang berlaku kepada diri aku suatu masa dahulu. Cuak wei masa adik bagitahu, kak kau punya blog dah delete ke?. Soalan menikam jiwa ni, masa bila pulak aku delete, sekarang ni tengah hebat dok godek blog, takkanlah aku gila nak deletekan.

So pagi ini baru aku boleh online dan ternampak tajuk berkenaan perkara ini di Blog Encik Ashraf Jalil, terima kasih encik ashraf kerana sanggup kongsi ilmu, buat blogger lembabp macam aku ni, step yang ditujunkkan sangat senang. Aku malas nak tunjuk caranya balik, nanti di cop copy cat, oh no kopi aku tak minum cat pun aku tak bela hik hik hik.

Dengan ini aku meng linkkan blog beliau, dimana menunjukkan step untuk backup korang punya blog. Sebelum menangis berlagu dangdut, biar nyanyi balada sekarang, apa ni cakap belit-belit. Sila klik SINI untuk maklumat lanjut.

2 org pengomen

June 21, 2011 at 11:10 PM

pun pernah kena dulu..cuak gila..hee

June 22, 2011 at 1:44 AM

hai kak got new entry for u at my blog feel free to read it ya! :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...