03 May 2011

aku dah salin kulit oiiiiiiii

Salam, aku rasa suka benar ni macam nak guling-guling, aku dah salin kulit wei, ok tak? segala kulit-kulit mati, menggerutu dan penuh jerawat telah dihapuskan sama sekali. Sekarang kulit dah menjadi semakin gebu dan berseri u ahaks.


Nak harap aku buat sendiri? jangan engkau termimpilah, kerana kehebatan aku ni boleh melingkupkan blog aku sendiri, ha begitu hebatnya penangan jari jemari aku ni haha, entah-entah terus berkubur, takda maknanya aku nak buat sendiri, haruslah tempah dari pakar. Kali ini aku masih berminat untuk menggunakan khidmat kepakaran Cik Bulat ye. Terima kasih adikku sayang. Kalau ada yang berminat boleh terus terjah blog adik bulat tu cepat, sebab dia free sampai 9 mei ni aje.


Aku edit side bar je sikit, tambah dan buang mana yang patut, ok walau korang dah nampak apa yang bertukar, aku masih gatal nak attach gambar yang di print screen hi hi hi. Oh ya sesiapa tahu pasal taska di putrajaya bagitahu aku ek, tq.

2 org pengomen

May 3, 2011 at 10:09 PM

nak tempah jugak la nanti.. kat cik bulat

May 4, 2011 at 10:33 AM

tempahlah pasti tak nyesal :)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...