08 January 2011

Sgt Serabut!

Salam tuan-tuan/puan-puan blogger sekalian, kali ni serius entry aku akan berbaur kegeraman tahap melampau, nak tau sebab nye? sebabnye..sob sob...sebabnye laptop aku ada masalah teknikal hinggakan aku gagal (gagal katernyer huhu)utk akses internet guna broadband aku tu, waaaaa...geram sesangat, ni pun aku terima ehsan dr adik aku tuk pakai laptop dia kejap. tau sape punye angkara? nak tau sape? anak bertuah aku tu la p baling laptop tanpa aku dapat sambut..waaaa giler takut bile tgk laptop aku rebah ke bumi, takut tak leh on dah..sabar mama! nasib baik anak aku,kalo anak org lain mau merah padam muka tahan marah n tangan yg ringan je nak kasi penampor huhu...kimi oh kimi...tu je nak bgtau.

1 org pengomen

January 9, 2011 at 3:09 AM

'gagah' nye anak akak..
@.@
moge lptop cept semboh ye ;)

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...