17 November 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum semua, ecehhh sgt bersopan santun, anak siapakah ini? isteri siapa pulak ni huhuhu, kepada yang sedang membaca blog aku ni, Selamat Hari Raya Aidiladha aku ucapkan, semoga pengorbanan kita kali ini adalah kerana Allah bkn krn berapa banyak lembu yang kita korbankan ye (dengar ustaz khutbah kat tv pg td hehe), k tanpa membuang masa, saksikan la gambar2 yang ada dan sempat di snap masa kat surau td (lokasi di mana berlakunya pertumpahan darah di antara lembu2), aku tahun ni nampaknya tok de nak korban, piti xcukup huhu (gaji lmbt lg ni, pusing kepala aku),extend thn dpn la..

aku yg sgt keletihan bkn sbb sembelih lembu tp keranamu hakimi, penat betol mama
(itu reaksi muka kimi lepas dia tawaf 1 surau)

ni dia mereka2 yang bertanggungjwb buat sarapan, iaitu karipap dan mihun grg (mkn pns2 sgt la sedap)

ni pula mereka2 yg bertanggungjwb terhadap jadual penyembelihan lembu (yang angkat tgn tu ialah en rahmat iaitu ayahku)

makcik itu sgt bangga menunjukkan hasil masakannya (ala karipap je pun yang segera tu huhu)


2 org adik aku yg asik buat peace..boring huhuhu

ngan kimi bucuk mama

encik suami sedang memotong dgg lembu (mana satu? cuba teka)






Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...