01 November 2010

Park Avenue, SP

Assalamualaikum w.b.t,

Selesai sudah bab2 bebola ni, aku taknak sentuh dah nanti kena baling ngan selipar huhu, kali ni aku berbesar hati nak tulis pasal kursus, ada ape hal dgn kursus? soklan yang baik...sbnrnya tadak hal aper pun, saja gatal nak tulis hehe, aku kursus jauh kali ni...nunnnn di utara sana, sg. petaniiiiii.....aku datang..!. tp malangnya tak dpt nak g jalan-jalan memandangkan kami agak miskin kenderaan, nak naik teksi tkt kena kapak harga, jadi dok hotel je dediam, tp ada jugak yang sgt rajin untuk lakukan senaman kaki dgn berjalan sejauh 1km (aku agak je hehe) dan jgn terkejut kerana yang begitu gigih itu adalah warga lama...siap shopping kasut lagi memasing (lokasi: parkson, potongan 70% you..), ok tgk la gambo2 yang ada..jgn ditanya kalau tgk gambar tu sumer ada yang sama. Apakah yg sama? ermm diam2 sudah...huhu





p/s: yg cantik itu dtgnya dr Allah, yang buruk tu mmg dari aku....

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...