02 May 2010

3 perkara berbeza

salam, mornin u alls....lamer tak update blog, aku sendirik dah nak boring nengoknyer, so aper pun t'jadi arini aku akan update yer, first yg aku nak citer adalah berkenaan dgn sorang budak kecik yg plg aku syg di dunia selepas suami, parents and adik bradik aku iaitu diberi nama irfan hakimi, saper lg anak aku ler yg comei tuh, mcm2 kerenah skang nie...dah boleh ckp skit2 tp tak fhm sgt la....ni gambo baru dier sambil memakai spec arwah atuk aku yg telah dibuang cermin nyer (hasil kerja tangan maksu iqah)..nampak cute plak kimi pakai ceni hahaha.....



second, aku nak citer, last friday kiter og 1 unit telah dibelanja makan di CHILLIS wat julung kalinyer oleh 2 orang bos, jgn ditanya naper CHILLIS menjadi pilihan lagi yer....aku belasah jer kalo org dah belanjer, as before menu yg aku pilih tuh sedap tp malangnyer aku tak tau namernyer hahaha, nah ni la uper mknn yg aku oder tuh, kenyang giler mkn ni, ermmm aper yg penting aku dah mula serasi dgn unit baru ni and alhamdulillah sumer ok and happening kecuali sorang ni, tak payah la ku citer kang ilang mood plak, senang citer kiter ignore jer org mcm tuh k



and last but not least, aku nak ucapkan tahniahla kat auntie aishah hehe atas pertunangannyer, bln 6 nie bersatulah tp ku tak dpt p la atas sbb2 yg tak dpt dielakkan, actually auntie aku nie muda dr aku tp dah pangkatnyer mak sedarakan jd aku panggei auntie la..haaa terasa diriku muda.....jgn jeles.....


sekian, wat kali nie, nanti ader story kiter mory lg ek kengkawan...
assalamualaikum...

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...