28 December 2009

BLK KG

:: ni la org yg memanggil dirinyer sendiri dgn gelaran maksu canthek...without any comment kami hanya gelengkan kepale yg tak pening, dan memandang heran ke arahnyer, dia pulak tersenyum kambing seolah2 mcm bangga dipandang begitu, adushh lihatlah dunia..she is my youngest sis act haha ::



:: arghhhh aku tercepitlah, aper mama ngan papa nie buat, dia memasamkan muker nyer, what ever u do, u still look 'encem' la ucuk mama ::
:: wah empuknyer tilam, empuk jgk ongkosnyer haha::

ari sabtu arituh kiter org blk kg kat batu kikir, aduh mcm mls nak blk..ntah rs mcm takder semangat jer, ntah arr...tp bgn gak pag1 terus siap nak p coz nak hantar kek hantaran 2 pupu aku, tak sempat aku nak snap gambonyer, adik aku wat..cantik gak dr aku wat langsung tak jd kek nanti hahaha.. kiter org wat petama kalinyer blk kg tp tido kat hotel, fuyoo mcm poyo jer munyi, tp kenyataan beb, kiterorg tido kat ERA HOTEL, BAHAU. Teramatlah selesa almaklum tido dlm 'econ'...nah ni pic2 yg sempat aku ambik









Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...