11 November 2009

PENGHIJRAHAN

salam,

kalo tgkkn tajuk mcm dasyat jer munyi nyer kn, tp takde la aper sgt pn, yg sebenr2nyer aku berhijrah dr blogdrive ke blogspot jer..hahaha konon suspen, ntah aper2 ntah...

ok for the first thing, nama aku fareha, dah kawen n ader sorang hero yg baru jer 7 bln usianyer tp dah mcm 7 thn lasaknyer ahaks...ok u all dah tau serba sikit ttg aku kan, skang turn u all's plak...cpt2 tettt masa dh tamat hehe, jgn mare haha

aku tukar lokasi ke sini bkn aper, sj suker2 tgk adk2 aku tak hbs2 dok tenung laptop wat bender alah ni, aku try jer la, kena ikut arus pemodenan kan zaman2 it nie, best jgk ekk, cumer aku lom blaja hbs

kat sini aku wat kelainan skit, takmoh dah tulis puisi mcm kat blog dolu2, aper aku nak wat? lu org bc ler sendiri k hehe...

ok la, anak aku dah tarik2 nie, lain kali aku update kat korang...

chow sin dulu ekk...assalamualaikum

Post a Comment

terima kasih sebab komen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...